Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

zaterdag, december 9

knitty

De nieuwe knitty is er.
Staan altijd van die leuke dingen in, maar wat ik vooral erg leuk vind deze keer is dit. Zo grappig, dat dat schildje nog uit/af kan ook. Ik heb het patroontje uitgeprint en ga zeker proberen hem te maken voor mijn oppaskindje Anouk. Mijn nog te maken stapeltje is helemaal nog niet zo hoog, kan best nog wel een schilpadje bij. Op de maakster haar blog staan ze in allerlei kleurtjes
maar laat ik maar beginnen met eentje. Er ligt trouwens ook nog een beertje van pluizige (soort badsof) wol te wachten.

En mocht ik me nu helemaal gaan vervelen dan is er dit nog. Het artikel stond al in de laatste spin-off, maar de werktekening staat op de site van interweave. Lijkt me wel grappig om je eigen spinnewiel te maken. Ik heb nu een louet en die doet het prima daar niet van, maar zelf iets maken is toch wel erg leuk.
Ik heb alleen geen idee of het makkelijk te doen is of niet.

2 Comments:

At 09 december, 2006 20:24, Anonymous Anoniem said...

Ik heb de nieuwe Knitty vandaag al verschillende keren voorbij zien komen.
Wat staan er ontzettend leuke dingen in. Deze schildpad mag er ook zijn.
Het aanbod van patronen is enorm... we hoeven niet bang te zijn dat we ons gaan vervelen!

 
At 10 december, 2006 01:47, Anonymous Anoniem said...

Hoi Odette, dat schildpadje was me ook meteen in het oog gesprongen samen met het draakje. Ik word altijd blij als er een nieuwe knitty uit komt.

groetjes Jenneke
ps ik wist niet dat TV Rijnmond een stukje met mij had uitgezonden.

 

Een reactie posten

<< Home