Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

donderdag, november 23

kant

Leuk nieuws in de laatste interweave newsletter. Het derde boek in de style reeks van Pam Allen komt uit lace style heet het. Het wordt verwacht in Feb 2007. Ik denk dat ik het boek wel ga kopen. Ik heb de andere 2 (scarf en wrap style) ook, zijn leuke boeken vind ik. En kant/lace breien is altijd leuk. Het ziet er vaak veel moeilijker uit dan het is.

Mijn magische bol is op de post. Was nog even spannend of het me wel lukte om een bol te wikkelen (met de wolwinder) en tegelijkertijd de dingetjes erin te verstoppen.
Even leek het mis te gaan, maar opeens was het een leuke bol met bobbels geworden. Een paar dingetjes konden niet in de bol die heb ik er maar gewoon los bijgedaan.
Toen nog een passend doosje zoeken en met heel veel plakband was het geheel klaar voor verzending. Ik hoop dat de ontvangster het leuk zal vinden. Ik ben reuze beniewd wat ik ga krijgen.

1 Comments:

At 25 november, 2006 00:48, Blogger Jo-Anna said...

Hallo Odette,
Jammer dat je er niet zijn kon vanmorgen bij de Breigroep in Heiloo. Ineke gaf ons je weblog adres en dat heb ik zojuist zitten lezen. Vandaag ontving ik de zuiver wollen garens van Garnexpert. Een adres dat jij me aanraadde. Ze hadden er precies het goede en in diverse kleuren Ik zal heel veel moeten spinnen om dat allemaal te twijnen met mijn handgesponnen wol.
Tot ziens, groeten Jo-Anna

 

Een reactie posten

<< Home