Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

dinsdag, december 5

hoedje van papier

Nou geen hoedjes maar wel andere maakdingetjes van papier. Ik krijg regelmatig de newsletter van the toymaker in mijn mailbox. Een erg leuke site met allerlei dingen die je kan uitprinten en dan vouwen plakken enzo. Allemaal geinige knutseldingen. De laatste newsletter gaat over kerst. Op de site staat het onder holidays en dan christmas. Ik heb die Dodechahedrons al uitgeprint en ga ze van de week met mijn kinderen in elkaar zetten.
Ook deze sterren willen we gaan maken, staan vast heel leuk in de kerstboom.
Er staan zoveel meer leuke dingen op deze site. Leuke labeltjes om aan kadootjes te hangen, doosje om kadootje in te doen. Het schijnt dat er ook een boekje van de maakster van deze site is, maar zo met de newsletter geeft ze al een hoop grappige maakdingetjes.

Ook leuk een roze denise. Ik heb de blauwe uitvoering, maar de roze is natuurlijk nog leuker. Echte meisje breinaalden.
Toen ik net mijn denise kit (de blauwe) had gekocht, had ik eerst een beetje spijt. Het eerste project dat ik er mee probeerde te maken was een mobius, maar door al dat gewrikt met de steken raakte het koord los van de naald stukjes. Alle steken dus van de naald.
Ik heb toen alle onderdelen weer netjes in de doos gedaan en er een tijdje niet meer naar omgekeken. Miskoop, kan gebeuren dacht ik.
Maar toen had ik een keertje een bepaalde maat rondbreinaald nodig en de enige die ik had was al in gebruik. Toch maar de denise erbij gehaald en wat blijkt.... het breid heerlijk. Lekker licht in je handen, ik ben er heel blij mee. Toppie aankoop achteraf. Maar om nu ook nog zo een roze te kopen gaat me iets te ver. Misschien een keertje zo een leuk roze verleng koord erbij of zo.

1 Comments:

At 07 december, 2006 17:08, Anonymous Anoniem said...

Hallo Odette! Leuk om je site even te bezoeken. Ik heb de verslaggeving van TV Rijnmond van de S'nB dag gevonden op het internet. Mijn 15 minutes of fame op TV Rijnmond, lol. Het was erg gezellig gisteren. Tot januari!

 

Een reactie posten

<< Home