Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

zondag, december 3

er was meer

Er zat dus nog iets in de bol wol. Hele mooie houten knoopjes en en lekker ruikend kaarsje.
Ik heb een begin gemaakt voor de tas. Was nog een beetje puzzelen. Eerst had ik veels te veel steken, toen weer te weinig. Maar nu lijkt het goed. Ben nog niet verder dan het boordje, maar het breid wel lekker. Het is een enkele draad zonder twist, maar wel een stevige draad. Je trekt hem niet zomaar stuk.

Gisteren weinig wolligs gedaan. Eerst de kinderen naar sport halen en brengen. Alle drie hebben ze iets op de zaterdag. Toen kregen we visite, die bleef eten. Ik had alles al in de ochtend klaar gemaakt dus dat ging makkelijk.
Toen de eters weer naar huis waren ben ik als de gesmeerde bliksem alles gaan inpakken en klaarzetten voor vanavond, want dan vieren we pakjes avond. Als ik alles zo bekeek vind ik dat ik leuke dingen heb gekocht. Ben weer trots op mezelf.

Maar ik hoop dat ik me strakjes wat beter zal voelen; ik was vannacht ziek .... misselijk en buikpijn. Nu gaat het wel een klein beetje, maar echt lekker voel ik me niet.
Ik denk dan altijd gelijk dat het aan mijn kookkunst ligt, maar gelukkig (nou ja gelukkig) ben ik de enige die niet lekker is.
Zo nu nog maar een slap kopje thee, in iets te eten heb ik nog geen trek.

1 Comments:

At 04 december, 2006 07:28, Blogger Tijm said...

Was pakjesavond leuk!!! Heb je het nog op debeen gehouden?
Hier in Fryslân hoor ik ook mensen klagen over misselijkheid en buikpijn, dus je kookkunsten....daar zit het wel goed mee.

 

Een reactie posten

<< Home