Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

woensdag, november 29

geen gaatjes

Tandartsbezoek gisteren viel enorm mee. Geen gaatje. Het bleek een blootliggend tandhalsje te zijn, wat kan dat zeer doen zeg! Tandarts smeerde er een bijtend en stinkend goedje op en gelijk was de pijn stukken minder. Ik moet de kies nog een paar dagen met rust laten (niet te hard poetsen of eten aan die kant) maar dan moet het over zijn.

Ik heb een mooie bol wol gekregen via de magische wolbolruil, het is wel 2 ons dus genoeg om iets mee te maken. Hierbij een leuk patronen boekje en wat kleine breihulpjes, dit alles gewikkeld in een knal oranje lap.
Zo leuk om een doosje te ontvangen van een vreemde. Als er een vervolg komt doe ik zeker weer mee

Ik had hier eigenlijk een paar foto's willen plaatsen van mijn ontvangen bol. Ook had ik nog foto's van mij navajo twijn probeersel.
Maar manlief heeft zijn computerhoekje opgeruimd en nu kan ik het dingetje niet vinden waarmee je de foto's op de pc zet. Vanavond maar eens vragen waar het dingetje is gebleven.

Gisteren middag de inkopen gedaan voor 5-12. Ik ben ieder jaar een beetje aan de late kant, maar dit jaar ben ik wel erg laat. Ik realiseerde me gisteren dat het nog maar 1 weekje is. Minder zelfs want wij vieren het zondag al.
De jongens hadden een makkelijk lijstje. Met ook redelijk geprijsde dingen, tja ze zijn 11 en 10 jaar en weten dat de Sint de portemonee van mama gebruikt.
Maar dochterlief is nog maar 8 jaar en gelooft nog heilig in de goede man, haar lijstje bestond dit jaar uit wel erg dure dingen. De jongens hebben nog geprobeerd om het allemaal wat in te dammen, maar dochterlief wilde daar niks van weten. Sinterklaas had geld zat volgens haar. Andere jaren was ze meer gematigd met haar wensen. Maar die kinderen maken elkaar op school ook helemaal gek.
Ik weet gewoon niet wat ik moet kopen, heb vreselijk staan dubben in de winkel 'zal ik wel of zal ik niet'. Ik heb het niet gedaan, met het gevolg dat ik op wat kleine dingetjes nog helemaal niks voor haar heb HELLUP!!!! Manlief moet maar eventjes mee vrijdagavond, kan bij beslissen.

1 Comments:

At 30 november, 2006 13:29, Anonymous Anoniem said...

Hartstikke goed van je dat je het niet hebt gedaan.
Ik moet nog zien hoe ik dat zelf ga doen over een aantal jaar met mijn kind(eren). Maar ik zal dan aan jou denken!
Heel lief van de jongens dat ze je hebben proberen te helpen!

 

Een reactie posten

<< Home