Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

woensdag, november 22

stemmen en fietsen

Zo ook weer gestemd, moeilijk hoor. Ik weet heel goed op wil ik absoluut NIET wil stemmen maar op wie dan wel??? Mijn moeder is erg in de politiek geinteresseerd, mijn interesse liggen toch echt ergens anders. Dus oma heeft eigenlijk mijn stemkeuze bepaald. En ik ben het wel met haar keuze eens.

Ik heb een nieuwe fiets echt een hele mooie. Een batavus stabilo. Ik heb de vlasbruine genomen. Rose was wel heel erg rose. Ik geloof niet dat ik ooit zo een mooie fiets heb gehad. Er zitten bijpassende fietstassen achterop en een mandje bij het stuur. En lekker fietsen dat hij doet, ik vind het jammer dat nu zult k*t weer is anders ging ik lekker een stukje fietsen. Mijn oude fiets had gewoon zijn beste tijd gehad.
Hij was veel omgevallen en heeft daar erg van te lijden gehad, dat kwam voornamelijk door de fietskar die ik er achter had. Met al een beetje wind klapte de fiets om ondanks de stevige standaard die we onder hadden gezet. Karretje bleef keurig staan dus er was nooit een gevaar voor de kinderen. Maar de fiets werd er zeker niet beter op.
Ik ben van plan om toch wel 20 jaar met deze fiets te doen, zal ik dat kunnen????

Nu dus een fiets helemaal voor mij alleen, zonder fietskar of stoeltjes. Heerlijk!!

Kinderen ook blij die hebben een skelter gekregen en ze zijn ondanks het slecht weer het huis niet in te branden. Nu spelen ze wel al vaak buiten maar nu is het helemaal erg. Zo gauw ze uit school komen gaan ze weer naar buiten. Ze gunnen zich amper tijd voor een drinkje met iets lekker. En pas al het donker wordt zie ik ze weer verschijnen.