Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

dinsdag, januari 20

Bleeeh

Ben die griep echt helemaal zat. Al een week lang zit ik tussen de snotneuzen, walmt het hele huis naar dampo en klinkt er van alle kanten gesnuf en gekuch en gehoest.

Het begon verleden week zaterdag met de oudste 'voel me niet zo lekker, hoest , hoest'. En zondag lag hij met 40 graden koorts op de bank. Dinsdag begon dochter ook te pruttelen en die nacht te spoken. En hup woensdag nog een kindje op de bank.
Vrijdag waren ze alle drie thuis want de middelste had ook koorts, lagen er drie kindjes met een dekentje en een kruik op de bank. Was er nog maar net een klein plekje voor mij om te zitten met een breiwerkje. En s'avonds zat ook manlief te rillen op de bank.

Gelukkig zijn beide jongens weer naar school (hoewel oudste gisteren iets eerder uit school naar huis kwam, omdat hij zóó moe was - niet zo gek natuurlijk na een week hoge koorts). Dochter en manlief zijn beide nog thuis. Aan de ene kant wel gezellig.....
En tot overmaat van ramp werden vanochtend mijn beide oppaskindjes gebracht met de mededeling 'ze zijn een beetje ziekjes, als het niet gaat blijf ik wel thuis van mijn werk'. Ik heb maar gezegt dat ze met een gerust kon gaan werken, ik zit nog helemaal in mijn rol van pleegzuster bloedwijn.

Maar ik hoop toch dat aan het einde van de week iedereen weer opgeknapt is. Zal je zien dan ben ik ziek!!!!

2 Comments:

At 21 januari, 2009 11:43, Anonymous Anoniem said...

beterschap, en als je zelf ook ziek wordt: zorg ervoor dat al die zeken van deze week dan jou verzorgen!!

 
At 22 januari, 2009 06:54, Blogger Marion B. said...

Gelukkig, je bent weer terug.
Ik wens je veel sterkte en beterschap op je ziekenboeg.

ps; dat patroon van dat hoedje heb ik ook gekocht maar ook nog niet de moed om er aan te beginnen. zal bij jou de kunst komen afkijken.

 

Een reactie posten

<< Home