Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

dinsdag, februari 5

shuttelen


Afgelopen weekeinde met oudste zoon meegedaan aan een ouder/kind badminton-toernooi. We deden het samen niet eens zo slecht. Van onze poul werden we eerste en we schuttelde ons zelfs naar de kwartfinale. Daar verloren we jammergenoeg, maar we gingen toch naar huis met een beker. Ik voelde me die hele dag behoorlijk sportief. De dag erna een stuk minder......jeetje wat had ik spierpijn.

Het vestje voor dochterlief is af en al zeg ik het zelf zeer geslaagd. Vanochtend de knoop er aangenaaid en ze heeft hem gelijk aangetrokken. Nu heb ik dus weer tijd voor mijn eigen vest. Want veel meer dan 2 mouwen heb ik daar nog niet van.

Ik hoorde zoveel mensen over ravelry, dat ik me ook maar heb aangemeld. Ik heet er otteleintje (odette was al in gebruik). Ik heb er nog niks op gezet alleen nog maar gekeken en nog meer gekeken, wat is er veel te zien zeg.

Ik had toch zo gehoopt dat de maand februari beter (droger of winterser) weer zou geven, maar het is nog net zo pet als de maanden ervoor. Het blijft maar nat, ik wil zon, sneeuw, vriesweer, kan me niet schelen wat als het maar niet meer zo regenachtig en winderig is. Ik had me voorgenomen om veel te fietsen en zo een beetje aan mijn conditie te werken, maar door dat slechte weer pak ik toch weer vaak de auto. En ik kon afgelopen zaterdag merken dat mijn conditie niet meer is wat het is geweest.

Ik fiets nu alleen maar als ik mijn kinderen naar school breng. Ik breng ze zowat nooit met de auto alleen als het echt niet anders kan omdat ze iets groots mee moeten of zo (en dan gaan we nog vaak lopen). Maar dat is maar zo een kleine stukje, dat zet geen zoden aan de dijk wat betreft mijn conditie.
Maar de maand is nog maar net begonnen wie weet wat een lekker fiets weer het nog gaat worden.

4 Comments:

At 06 februari, 2008 08:54, Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met de beker. Sportief hoor!! Het weer nodigt inderdaad niet erg uit tot sportief bezig zijn buitenshuis. Ik wilde vandaag gaan wandelen maar ik zit nog met de nasleep van de griep en om dan in de regen en wind te gaan wandelen..... nee, ik dacht nog maar van niet.
Fijn dat je weer aan aan je eigen vest kunt gaan werken.
En Ravelry.... neem lekker de tijd om rond te kijken en plaats stap voor stap je projecten. Ik ga je in ieder geval aan mijn vriendenpagina toevoegen.

 
At 06 februari, 2008 22:03, Blogger Marion B. said...

ha odette,

sportief hoor, en gelukkig weet je nu weer dat je die spieren ook nog ergens voor hebt :)
ik heb geen idee wat ravelry is maar ik zal eens gaan googelen. tot volgende week. marion.

 
At 06 februari, 2008 22:12, Blogger MoniqueB. said...

Gefeliciteerd met je prijs! Ik gruwel van badminton. Ik ben zo slecht, moet constant bukken om dat ding op te pakken. Jullie zijn dus beduidend beter!!!! Toppie.
En tegen spierpijn moet je drinken, water; raak je afvalstoffen kwijt.
Ik voeg je toe op Ravelry, het is daar heel leuk (als je door alle groepen heen komt... véél!).

 
At 14 februari, 2008 13:43, Anonymous Anoniem said...

Tijdje geen echt tijd gehad om te internetten, dus een wat late reactie op de blogs die ik lees.

Mooie prijs goed gedaan
Badminton is een echte sport niet alleen iets voor de camping (ook leuk hoor!)
van een klein stukje fietsen krijg je inderdaad geen conditie, maar misschien wordt het mooi weer( fingers crossed)

Otteleintje? niet Ottelientje!
Ik ken helemaal geen ravelry ga ook maar eens kijken(ben benieuwd).

Vandaag is de Cito toets. is het nu ook spannend voor je kids?
Als ze net zo creatief als hun moeder zijn moet het geen probleem zijn.

Dit was het even.
Tot blogs

Blommetje

 

Een reactie posten

<< Home