Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

dinsdag, januari 22

au

Aangezien ik nog steeds af en toe last heb van mijn nek ben ik verleden week naar de chiropracter geweest. Geen idee wat ik ervan moest verwachten.
Toen ik na afloop naar huis ging had ik iets van ´dat was lekker´ . In de loop van de dag werd het wat minder. En s´avonds had ik een hele pijnlijke schouders en nek. Op dat moment had ik iets van ´ik zeg de volgende afspraak af, want dit kan nooit goed zijn´. Maar na ene paar dagen was het een stuk beter, en had ik alleen een beurse plek op mijn schouder blad (je zag er natuurlijk niks van, maar het voelde als een blauwe plek). Maar goed de vervolg afspraak heb ik laten staan en vanmiddag moet ik weer. Ben benieuwd......

Van de week dus niet zo veel gebreid, vooral de eerst dagen was het geen pretje om te breien. Maar ik heb toen heerlijk zitten lezen. Ik had nog een paar boeken uit de bieb en die heb ik allebij uitgelezen.

Wel ben ik van het weekeinde aan een nieuwe sok voor oudste zoon begonnen, uit het boekje sokken brei je zo: Jukebox. Hij had de kleurtjes blauw met rood uitgekozen, maar dat bleek niet zo een mooie combinatie achteraf. Door het blauw werd het rood een beetje cherise achtig en dat is natuurlijk niks voor een jongen. Het rood heb ik toen maar vervangen door zwart en dat is veel beter. alleen het zwart is geen heel 50grams bolletje meer het is maar iets van net 40 gram. Dus ik weet niet zeker of ik het nu wel red. Gisteren op de markt al gekeken, maar dat was niet het juiste zwart(weet het merk nl niet meer). Je zou toch denken zwart is zwart maar niks is minder waar. Maar ik wil van de week toch een keertje naar Finlandia, zal daar dan gelijk een bolletje zwart mee nemen.

Foto´s plaatsen lukt me op dit moment niet. Ik heb een nieuwe PC gekregen en daar zit iets heel handigs op om de foto´s op de pc te uploaden. Je stopt het fotostikje van de camera zo rechtstreeks in de pc. Maar toen manlief dat van de week voordeed zag het er heel anders uit dan wat ik nu krijg. Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het dus even niet.

Edit: Het lag niet aan mij, het handige dingetje opende een verkeerd programma. Maar nu doet hij het goed.

6 Comments:

At 22 januari, 2008 12:54, Blogger Marion B. said...

hallo odette,
wat een gedoe joh, eerst je heup en nu dit weer. ik wens je vandaag veel sterkte en van wat ik begrijp, vooral morgen.
groetjes marion.

 
At 23 januari, 2008 08:20, Anonymous Anoniem said...

Klinkt pijnlijk, ik hoop voor je dat het echt helpt. Op zich heb ik in mijn omgeving wel goede verhalen gehoord van mensen die er naar toe gingen.

Lastig dat van dat garen, zou het echt niet genoeg zijn? Je breit immers met 2 kleuren.

Finlandia: dat is altijd een feest om naar toe te gaan. Jammer genoeg (of misschien juist: gelukkig) woon ik er vrij ver vandaan.

 
At 23 januari, 2008 10:46, Anonymous Anoniem said...

Mooi, die sokken. Sicces met de volgende behandelingen, ik hoop dat het helpt.

 
At 23 januari, 2008 19:18, Anonymous Anoniem said...

Ahh.. jouw verhaal van de chiropracter komt me bekend voor! Na mijn eerste bezoekje aan de manueel therapeut voelde ik me ook kiplekker en even later aardig beurs van binnen. Toch doorgezet, nu na 8 weken behandelingen zit mijn nek soepeler als ik me ooit kan herinneren in mijn leven. Ik hoop dat de chiropractie ook dit resultaat bij jou mag geven. Sterkte!!!

 
At 23 januari, 2008 20:10, Blogger Jenneke said...

Succes bij de kraker! M'n vader gaat er regelmatig naartoe voor z'n nek/rug en zweert erbij. Ikzelf moet er niet aan denken.

Weet je nog dat rare symbool op de wollabel? Het blijkt 'geschikt voor de breimachine' te betekenen. LOL!

 
At 23 januari, 2008 21:33, Blogger Irma said...

Hoe was het kraken?
Leuk effect op het sokje.

 

Een reactie posten

<< Home