Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

zaterdag, april 5

genoeg


Een tijdje terug al weer via e-bay een grote kone katoen gekocht. Het was een kone van 1 kilo. Van deze kone heeft mijn moeder voor alle 3 mijn kinderen een sprei gehaakt. Ze kwam net iets te kort misschien 100 gram of zo, maar ze kwam te kort. Dus ik het toen nog zo een kone gekocht. Daar heb ik nu dus nog best wel veel van over. Hier ben ik die tuniek van aan het haken. De draad was iets te dun voor het patroon. Moest nl met haaknaald G en dat is nummer 4, de katoen was voor naald nummer 3. Maar met een dun draadje katoen erbij is het precies de juiste dikte.

4 Comments:

At 06 april, 2008 11:46, Anonymous Anoniem said...

Tja, zo blijf je bezig, van kone tot kone. Leuk wel, 3 spreien en waar je nu mee bezig bent wordt vast ook erg mooi.

 
At 06 april, 2008 16:17, Anonymous Anoniem said...

Je bent dus veel aan het haken, je liet ook al van die leuke diertjes zien en ook een vest voor je dochter. En nu dan deze tuniek. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.

 
At 06 april, 2008 18:58, Blogger MoniqueB. said...

Wow, wat een mooie cone! Dat kraagje is prachtig. Heb je een foto van de sprei??

 
At 07 april, 2008 13:45, Blogger Marion B. said...

wow odette, wat een ijver.
zien we je woensdag op de spingroep?
groetjes marion.

 

Een reactie posten

<< Home