Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

zaterdag, oktober 20

nog een pinwheel

Ik heb een tweede pinwheel opgezet voor mijn dochtertje. Alleen had ik niet de juiste rondbreinaalden, naald 3,5 werd te losjes en 3 werd te stijf. Het mooiste werd het met naald 3,25 en die zijn heel moeilijk te verkrijgen. Maar gelukkig vond ik vanmiddag bij het stookhok de juiste naalden en nog lekker goedkoop ook.
Mijn eigen pinwheel schiet lekker op ben al voorbij de armsgaten.
Deze foto is van een flink aantal toertjes terug. Ondanks dat het alleen maar recht toe recht aan is, is het leuk breien en gaat het best wel snel.

De herfstvakantie zit er ook weer op voor mijn kinderen. Gelukkig was het redelijk weer alleen woensdag was het vreselijk. We waren naar Hoorn - moesten de ten bij Karsten tenten ophalen en gingen even winkelen in het centrum - maar het regende de hele dag. We waren door en door nat. Jammer want daardoor zijn we als een speer door Hoorn gelopen en waren snel weer thuis.

4 Comments:

At 21 oktober, 2007 07:40, Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi garen gebruik je voor de pinwheel. Ik hoop dat je er nu zelf ook tevreden over bent.

Wij hebben ook herfstvakantie en het was woensdag inderdaad vreselijk weer. Maar ik prijs ons gelukkig met de rest van de vrije dagen, het was echt super mooi herfstweer!

 
At 21 oktober, 2007 08:34, Blogger Tijm said...

Wordt mooi!
Jammer dat de vakantie alweer voorbij is hé!

 
At 24 oktober, 2007 21:02, Blogger MoniqueB. said...

Hoi Odette,

pinwheel is leuk, ook met een patroontje er in. Al is het wel een hele toer om een rondje te voltooien!
Mooie subtiele kleur zeg. Komen er lange mouwen in?

 
At 28 oktober, 2007 14:41, Blogger Jenneke said...

Hoi Odette, Ik ga volgende week ook naar de S'nB dag met de trein (en m'n collega gaat ook mee). Misschien is het leuk om met z'n allen te reizen? Ik heb trouwens een kortingskaart. groetjes Jenneke

 

Een reactie posten

<< Home