Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

vrijdag, september 28

feestje

Jongens vonden de NIO helemaal niet moeilijk, ben reuze benieuwd hoe ze het gemaakt hebben. Pas in december geloof ik krijgen we de uitslag.

Geen wollige plannen voor vandaag. Grote tassen vol boodschappen gedaan vanochtend. Oudste heeft vanmiddag en vanavond zijn verjaardags partijtje. Hij was eind juni jarig dus het werd wel eens tijd. Om 4 uur komen er 7 kinderen en om 10 uur (!!!) vanavond gaan ze weer naar huis. Ik hoef ze gelukkig niet de hele tijd bezig te houden, ze gaan naar het zwembad. Zwemmen met muziek terwijl het buiten donker is; vond ik vroeger ook altijd erg leuk.

Ook de partijtjes van andere zoon en dochterlief hebben we van de week geregeld. Dochterlief gaat met een paar vriendinnetjes mozaieken en ik mag mee. Zoon gaat ook zwemmen met wat vriendjes maar dan pas aan het einde van de maand oktober (dat discozwemmen is nl alleen de laatste vrijdag van de maand).

Oudste zoon wilde wel heel graag chocoladefonduen ipv taart, dus ik heb spekjes, lange-vingers, pepernoten en marshmallows gehaald. Als ze dan nog trek hebben na al dat chocola ga ik patatjes bakken en dan hup de hele bups naar het zwembad. Manlief is meestal laat thuis op vrijdag, maar hij heeft mij moeten beloven dat hij vanavond op tijd thuis is. Ik heb anders geen idee hoe ik 8 kinderen in een Suzuki wagonR moet vervoeren :-{.

Strakjes nog even buiten bij de voordeur slingers ophangen en dan ga ik lekker zitten met een kopje koffie en de nieuwste spin-off die gistermiddag in de bus viel.

1 Comments:

At 29 september, 2007 15:38, Anonymous Anoniem said...

Leuke feestplannen hebben jullie. Was het feestje geslaagd?

 

Een reactie posten

<< Home