Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

maandag, augustus 27

suf

Beetje afwezig geweest de afgelopen week (letterlijk en figuurlijk). Verleden week vrijdag (de 17de) moest ik een dagje naar het ziekenhuis voor een kleine operatie. Niks ernstigs maar moest een ruggeprik en zelfs een nachtje blijven.
Ben de hele week enorm suf en sloom geweest en had een gierende hoofdpijn. Was wel erg blij dat manlief een paar daagjes vrij had genomen en mij lief heeft verzorgd. Ook dat mijn kinderen al wat groter zijn en dus een hoop zelf konden doen.
Nu een week later voel ik me al weer een hele pief, zou nog rustig aan moeten doen maar ik kan niet stilzitten dus doe al weer snel te veel.
Zo was ik bijna toen ik de kinderen naar school had gebracht doorgefiets naar de markt. Dat is helemaal niet ver (half uurtje fietsen) maar gelukkig was ik zo slim om te bedenken dat ik dat maar beter niet kon doen.

Maar wat zie ik voor een leuks ik ben genomineerd door Smoek.....


Aan mij natuurlijk de beurt om iemand anders te nomineren, maar dat is zo moeiljk wat mij betreft rocken er zoveel dames bloggers. Dus ik nomineer bij deze iedereen. Nee dat kan natuurlijk niet, dus sorry maar ik nomineer niemand. Vroeger op school liepen de kettingbrieven ook altijd op een dood einde bij mij.
Ben stiekum wel een beetje trots om mijn nominatie.

Ik heb besloten om aan niks nieuws te beginnen maar eerst mijn ufo's af te maken. De eerste ufo is het vest voor dochterlief. Hier had ik afgelopen winter 2 mouwen en 2 voorpanden van klaar. Dus alleen de rug hoeft nog maar. Als ik even doorzet is hij zo af. Heb aleen toen wat dingen veranderd in het patroon mbt de mouwinzet en ik weet toch niet meer precies wat. Ik hoop dat het al breiende weer terug komt en dat de mouwen zullen passen aan het achterpand. Maar eerst moet de verassingsok van de sokkenwok nog afgemaakt. Sok 1 is klaar en sok 2 bijna. Volgende week moeten de sokken op de bus. Ik hoop dat ze passen, altijd moeilijk om sokken voor iemand anders (die niet aanwezig is om te passen) te maken.

6 Comments:

At 27 augustus, 2007 21:21, Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met de nominatie best iets om trots op te zijn, je blog is ook erg leuk en informatief

Mijn stem heb je!!!

 
At 28 augustus, 2007 06:29, Blogger Tijm said...

Succes met je herstel. Een narcose kan vervelend 'vallen' en kun je lang last van houden. Zoals jezelf ook al zei, rustig aan!

 
At 29 augustus, 2007 20:32, Anonymous Anoniem said...

Doe maar rustig aan, elke ingreep is er één en dan moet je gewoon herstellen. Zeker als er een ruggeprik (of narcose) aan te pas komt.
Goed plan om ufo's af te maken, als het te lang blijft liggen dat heb je op het laatst geen zin meer.
Tja, die rockin girl blogger. Ik was ook getagged en bij mij bloedt het ook dood. Ik heb net als jij zoiets van: ze rocken allemaal!

 
At 30 augustus, 2007 07:03, Anonymous Anoniem said...

hoi odette,

even tussendoor, het is en blijft een operatie al is het klein. rust maar zo veel mogelijk uit. verder hoop ik je woensdag te spreken en veel plezier met het afmaken van de ufo's (als je jezelf een nieuw project als beloning beloofd is dat afmaken al een stuk leuker)
groetjes marion.

 
At 01 september, 2007 18:01, Anonymous Anoniem said...

Rust maar goed uit!
Bij mij kwam en komt ook nooit een kettingbrief verder, net als nu met de kettingmails ;-)

 
At 03 september, 2007 17:37, Blogger Jenneke said...

Gefeliciteerd! Je hebt de nominatie dubbel en dwars verdiend. Hoop dat je herstel spoedig verloopt en dat je er woensdag weer bij bent op de S'n B. Na zo'n lange zomerstop heb ik er weer veel zin in!

 

Een reactie posten

<< Home