Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

dinsdag, september 18

spinnen

Al lange tijd heb ik niet meer gesponnen. Ik had steeds zo een last van mij heup en spinnen ging niet echt meer.

Diverse artsen afgelopen, maar die konden er niks mee. Het enige wat ze deden wat het zooltje dat ik al draag in mijn schoen verhogen. Hierdoor leken de problemen juist erger te worden. Nu had ik in de vakantie 3 weken op slippers gelopen (dus zonder zooltjes) en had opeens veel minder last. Nu ben ik thuis ook aan het minderen met de zooltjes en het lijkt veel beter te gaan. Ik heb nog wel iets van pijn maar het is veel minder dan een aantal maanden terug. Nu maar hopen dat ik het zelf zo 'makkelijk' op heb kunnen lossen. De tijd zal het leren.

Ik ben nu ook weer rustig begonnen met spinnen. Eigenlijk wil ik een vast dag inlassen om te spinnen. Zoiets als dinsdag-spindag. Dus strakjes maar eens achter het wiel. Ik sla altijd zo door en kon voorheen rustig de hele dag achter het wiel zitten. Ga het dus doseren: beginnen met een half uurtje achter elkaar.

Eind van de maand (29 september)is er ook weer de bijeenkomst van de landelijke spingroep. Dit is de derde keer dat ik er heen ga. Vorige keren vond ik het een leuke dag. Ongeveer 100 spinsters bij elkaar en allemaal met het zelfde bezig, zo een leuk gezicht. Ik hoop dat ik er dit jaar om denk om mijn fotocamera mee te nemen.

4 Comments:

At 18 september, 2007 20:08, Blogger Jenneke said...

100 spinners bij elkaar, wat leuk!

 
At 19 september, 2007 06:40, Blogger Tijm said...

Fijn dat spinnen nog steeds zo gedaan wordt. Veel plezier op de spinnende landelijke spindag.

 
At 19 september, 2007 09:28, Blogger MoniqueB. said...

Leuk zeg, zo'n spindag. HEt lijkt me iets ingewikkelder dan je breinaalden meenemen, maar als je eenmaal zít....
Hoe dik spin je de wol?

Beterschap voor je heup.

 
At 19 september, 2007 09:46, Anonymous Anoniem said...

Wat fijn dat je weer kunt proberen te spinnen.
Lijkt me heel gezellig met zoveel spinsters bij elkaar.

 

Een reactie posten

<< Home