Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

woensdag, juni 20

lang zal ik leven

Hieperdepiep Hoera, vandaag ben ik weer een jaartje ouder geworden. En ik ben enorm verwent. Manlief bedenkt altijd leuke kadootjes voor mij. Dit jaar heb ik een totaal overbodig maar o zo leuk en lekker kado gekregen. Een chocoladefontijn!!!!
Ik heb niet zo een grote gekregen als op het filmpje, de mijne is een stukje kleiner maar daardoor meer geschik voor huiselijk gebruik.

Verder heb ik een leuk haakboek, lekkere bodylotion, een stukje zeep, een leren schoudertas, een bloes en mooie kaarten gekregen. En die mooie tuinset van laatst was ook eigenlijk voor mij verjaardag. De kinderen hebben om half 7 vanochtend slingers opgehangen en croissantjes (uit de oven) gemaakt. Verder zijn we vanavond lekker met de kinderen en mijn moeder uit eten (pizzeria) geweest. Ik voelde me echt jarig.


Mijn jongens hebben zich enorm vermaakt op kamp verleden week. Ze hadden best wel veel regen maar dat mocht de pret niet drukken. Ze hadden enorm veel lol en hebben hun moeder geloof ik niet echt gemist. De leraar en begeleiders van mijn oudste vroegen mij of ik volgend jaar niet mee wilde op kamp, maar ik geloof dat mijn zoon dat niet zo zag zitten, hij was niet echt enthousiast toen ik het voorstelde. Dochterlief daaintegen zei dat ik misschien wel met haar mee kon gaan volgend jaar, de lieverd. We zullen wel zien.... 3 dagen met 25 kinderen lijkt me toch best wel een hele kluif.


Ik heb mij bol van de yahoo magicsockbolruil binnen. Het geheel ruikt heerlijk en rammelt. Het is wol van fleece artists, hier heb ik wel al veel over gehoord, maar nog nooit mee gebreid. Mooie kleur: blauwigpaarsgroenigbruin. Verder zie ik een aantal roze knoopjes, steken markers, suede veters en van die dopjes voor op breinaalden. Ik ben nog bezig met mijn bol samen te stellen en hoop die van de week op de post te doen.

Foto's heb ik gemaakt en zal ze later plaatsen. We hebben een nieuwe fotocamera en van de week dacht ik dat ik foto's had gemaakt maar het bleek dat ik gefilmd had.

Ben nu bezig met wat andere dingen, het afscheidskadootje voor de juffen van mijn dochter moet van de week af zijn. Maar dan ga ik aan de sokken beginnen, ben benieuwd wat ik allemaal tegen zal komen.

8 Comments:

At 20 juni, 2007 22:25, Blogger Jenneke said...

Gefeliciteerd met je verjaardag! Een chocoladefontijn, wat een geniaal idee. Dat wil ik ook wel.

En een wolletje van Fleece Artist? Wat een mazzel! Ik kijk uit naar de foto's.

 
At 20 juni, 2007 22:59, Anonymous Anoniem said...

Hoi Odette,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heerlijk hoor, verwend worden. Wauw, een chocoladefontein, jummie!

Doeg,
Judith

 
At 21 juni, 2007 06:57, Blogger Tijm said...

Nog van Harte gefeliciteerd Meid!!!
Hoeveel jaar ben je geworden of is dat geheim??
Die chocoladefontijn vind ik erg leuk. Bij onze banketbakker kun je die grote huren voor feestjes. Lijtk me wel eens wat.Maar wat jij gekregen hebt is nog leuker, kun je het doen wanneer je wilt en nu met al die rijpe aardbeien......

 
At 21 juni, 2007 07:27, Blogger Marion B. said...

hei odette,
gefeliciteerd met je verjaardag, en wat heerlijk zo'n man die zelf dingen verzint..........
groetjes marion.

 
At 22 juni, 2007 08:40, Blogger Gawy said...

Een beetje te laat, maar alsnog, hartelijk gefeliciteerd! Wat een uitvinding zeg, zo'n chocoladefontein! Ik had er nog nooit van gehoord, maar het zou eigenlijk onmisbaar moeten zijn in een (vrouwen)huishouden! ;)

 
At 24 juni, 2007 13:01, Blogger MoniqueB. said...

Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een ontzettend leuke kadoo's heb je gekregen. Jammie. Daar gaat je dieet... oh nee, de mijne.
Hoeveel chocola moet daar wel niet in?
Leuk ook zo'n wolkadoo met verrassingen.

Mijn oudste gaat maandag op schoolreis, ik ga niet mee, maar breng ze wel weg. Ze gaan niet met bussen, maar per 4 kids in auto's. Kan ik ze allemaal uitzwaaien op Lauwersoog.
Ik zou wel mee willen, maar waar laat ik de andere 2 voor 3 dagen???

 
At 24 juni, 2007 17:31, Anonymous Anoniem said...

Een beetje laat (ik ben een paar dagen weggeweest en ben nu aan het bijlezen op de blogs) maar toch nog:

Van Harte Gefeliciteerd!!

Leuke cadeaus heb je gekregen zeg!

 
At 26 juni, 2007 20:51, Blogger Jenneke said...

Hoi Odette, Heb jij toevallig een gebruiksaanwijzing voor de colortex verf? Moet er zout bij of azijn om de kleur te fixeren?
groetjes Jenneke

 

Een reactie posten

<< Home