Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

maandag, mei 7

dagje uit

Gisteren ter afsluiting van de meivakantie een dagje weg geweest. Aangezien mijn kinderen graag zwemmen hebben we een dagje rondgeplonst in het zwembad van Joure. Waar je trouwens in het bij het zwembad behorende restaurant best wel lekker kon eten.
Nu hebben wij in het dorp ook een mooi zwembad, maar we hebben gelijk ook een leuk ritje gemaakt naar Friesland. Genoten van het uitzicht halverwege de afsluitdijk. En bij thuiskomst lekker bij McDonalds gegeten.

Ohhh ik voel me helemaal schuldig over het weggooien van mijn vachten. Maar echt het was zo een spur of the moment gevoel, nu of nooit, een impus, een opwelling ...
Ik heb me ook helig voorgemomen en manlief beloofd geen vachten meer te kopen en al zijn ze gratis ik neem ze niet aan. Vanaf nu spin ik alleen nog maar lontwol ook wel kaardband genoemt. Is wel iets duurder, maar de tijd die je overhoud met niet te hoeven wassen, kammen en kaarden vind ik er wel tegenop wegen.
Zoveel spin ik nu ook weer niet, het zijn echt maar onsjes.

Over spinnen gesproken, of beter gezegd niet spinnen. Ik heb nog steeds last van mijn heup, bezoek aan het ziekenhuis van de week heeft niks nieuws aan het licht gebracht. Alleen dingen die ik al wist. Ik heb een verwijzing naar een orthopedische schoentechnicus gekregen, ben ik al eens eerder geweest, dus ook niks nieuws. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om daar heen te gaan, maar ik doe het toch maar wel. Als ik niet ga gebeurt er ook niks, wie weet levert het iets op.

Eerst maar eens de verwijzing van het ziekenhuis afwachten want die hebben me ze niet meegegeven verleden week.

Ik heb het hesje voor dochterlief nog niet eens af of ik heb alweer een nieuw project bedacht. Dochterlief houd wel van pocho's en bij garnstudio vond ik een leuke gehaakte.

1 Comments:

At 08 mei, 2007 22:03, Anonymous Anoniem said...

Dat lijkt me een erg leuk zwembad! Lekker zo'n dagje uit.

Ach, die vachten, je hebt ze nu eenmaal weg gedaan, niet meer teveel over nadenken hoor, zonde van je energie. En je zegt zelf dat je liever lontwol wil spinnen. Vervelend echter dat je nog steeds last hebt van je heup, ik hoop dat ze je kunnen helpen ervan af te komen.

Ik ken dat als je al nieuwe projecten in je hoofd hebt terwijl het project waarmee je bezig bent nog niet klaar is, leuke poncho heb je uitgezocht.

 

Een reactie posten

<< Home