Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

maandag, april 9

ding dong de postbode

Nou ja eigenlijk was hij er zaterdag al. Mijn pakje van de magische bolwol (wolbol) maar ik had door de pasen geen tijd om de foto's te plaatste. de pakjes nog in de doos, alles zit in een leuk rood/wit papiertje met kikkers.


hier heb ik de pakjes uitgepakt, ik vind een patchwork sokkenpatroon boekje van Regia (dat vind ik erg leuk, wil graag van die sokken maken), een zak kokindje (mmmnnn deze trouwesn is al op), een schattig sjaaltje die ik zeker (volgend jaar winter) ga dragen, een haaknaald, stekenmarkers (altijd handig) en natuurlijk de bol wol. Aan de wol hangt een grappig gehaakt figuurtje.

de bol wol van trekking xxl als ik het goed heb is het kleur 108.

dit lapje en vingerpopje heb ik er al uitgepeuterd.

Er zit nog iets in de bolwol en dat ga ik al breiende ontdekken.


Ook heb ik de sokken van dochterlief klaar ze is er mee in haar sas. Sok 1 vond ik achteraf een beetje klein uitgevallen. Dus ik heb sok 2 een kleurstreepje groter gemaakt, maar moest toen natuurlijk ook de teen van sok 1 overnieuw doen. Maar nu zitten ze beter.
Ben er zelf wel trots op hoe netje de streepjes/kleurtjes gelijk lopen, was nogal een gepuzzel aangezien het patroon over een behoorlijk eind loopt.
Alleen het ene teentje heeft een groter roze stuk aangezien ik niet helemaal op de juiste plaatse ben begonnen, maar een kniesoor die daarop let. Het zit in de schoen en als ze hard loopt ziet niemand het.

2 Comments:

At 09 april, 2007 14:57, Blogger Jenneke said...

Hoi Odette, Ik zie dat jij je een mooi pakje gekregen hebt. Wat een grappig poppetje zat erbij! De sokken zijn ook goed gelukt. Prettige paasdagen! groetjes Jenneke

 
At 09 april, 2007 20:28, Anonymous Anoniem said...

Wat leuk, zo'n pakketje.

En de sokken vind ik erg leuk geworden.

 

Een reactie posten

<< Home