Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

maandag, april 9

foutje

Van de week was ik in een winkel met houten speelgoedjes en boekjes bij ons in het dorp en toen heb ik een boekje besteld om zelf kabouters te maken. Maar later toen ik er thuis nog eens over dacht bleek dat ik het verkeerde boekje had besteld. Ik wilde nl dit boekje. Deze gebreide kabouters stonden eens bij Gea op haar oude blog. En die vond ik zo schattig. Ik dacht echt het juiste boekje te hebben gevonden.
Maar ja het boekje dat ik heb besteld is vast ook een leuk boekje. Die meneer en mevrouw Berger maken altijd wel leuke boekjes.

3 Comments:

At 09 april, 2007 20:30, Anonymous Anoniem said...

Jammer dat je het 'verkeerde' boekje hebt besteld. Maar misschien kun je hier ook wel leuke dingen uit maken.

 
At 10 april, 2007 06:35, Anonymous Anoniem said...

Heb ze beide en zijn beide leuk.

vR.GR. Tijm

 
At 11 april, 2007 17:15, Anonymous Anoniem said...

Leuke boekjes. In het verleden heb ik ook aardig wat aan kaboutertjes gedaan!

 

Een reactie posten

<< Home