Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

zondag, april 1

kikker in je bil


De hele week hebben een logeetje met honds gedrag. Mijn moeder is een weekje weg naar mijn tante (haar zus) in Amsterdam en ik pas daarom op Saartje. Een allerschattigs vuilnisbakje, het is een vreselijke knuffel echt een schatje. Straks gaan we mijn moeder weer ophalen en gaat Saartje ook weer naar huis. Saartje vind het hier altijd wel reuze gezellig maar ik denk ook een beetje te druk. Mijn moeder is alleen en bij mij lopen er 3 (best wel drukke) kinderen rond. Iedere avond ligt ze voor pampus in haar mandje.

Met manlief gaat het beter ze hebben in het ziekenhuis zijn rechterhand flink ingepakt, dus moet hij alles met links doen en dat gaat moeilijk.

Ik ben aan het haken geslagen. Haken is helemaal niet mijn mijn ding, ik heb het idee dat ik het niet kan. Afgezien van sloffen en wat recht lappen heb ik nog nooit iets gehaakt maar ik ben nu bezig met iets en ik moet zeggen het ziet er niet onaardig uit. Misschien ga ik haken nog leuk vinden.

2 Comments:

At 01 april, 2007 22:55, Blogger Jenneke said...

Hoi Odette, Tsja, haken is ook niet mijn ding. Misschien ga ik het nog wel eens proberen, maar voorlopig even nog niet. Ik heb aankomende woensdag een feestje, dus zal ik er helaas niet bij zijn op de 'Stitch 'n praat' avond. Ik ga naar m'n broertje in Enschede om nog even student te spelen.
groetjes Jenneke

 
At 03 april, 2007 11:54, Anonymous Anoniem said...

Gezellig zo'n hondje in huis. Gelukkig dat het al wat beter gaat met je man.

Haken is iets wat ik ook nooit doe, ik heb hetzelfde als jij, ik denk dat ik het niet kan. Misschien moet ik het ook maar eens proberen.

 

Een reactie posten

<< Home