Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

zaterdag, april 28

Soms zit het mee....

Ik had me er al bij neergelegd dat ik het verkeerde kabouter boekje had besteld. Belde gisteren middag de mevouw van de winkel dat mijn bestelde boekje er is. Toen ik hem ophaalde bleek dat de mevouw van de winkel het verkeerde boekje had besteld.....maar dat was dus het boekje dat ik eigenlijk wilde.
Ik had al gezien in de bieb dat die dat kabouter boekje hadden van Thomas en Petra Berger, die ga ik van de week proberen te lenen.

Mijn gehaak schiet lekker op, het achterpand van het hesje voor dochterlief is bijna halverwege. Het gaat niet zo vlot want ik heb pijn in mijn rug en schouders. Dit komt niet van het haken maar van een dagje Duinrell .
Dochterlief ging afgelopen donderdag op schoolreisje en ik mocht mee. Hartstikke leuk natuurlijk alleen die zware rugzak nekte me.
De kinderen moesten zelf pakjes drinken mee nemen en die tilde de begeleidende moeder/vader. Een paar moeders lieten de kinderen zelf een rugtasje met drinken tillen, maar ik vind dan kunnen ze helemaal niet lekker spelen en het is tenslotte een dagje uit voor de kinderen.

Aan het einde van de dag was de tas zo goed als leeg maar naar mijn gevoel nog net zo zwaar. Maar ondanks de zware tas was het een enorm leuke dag alleen jammer dat het voor ons zo een eind rijden was. Heen 1 1/2 uur en terug zelfs iets meer.

2 Comments:

At 28 april, 2007 23:20, Anonymous Anoniem said...

Zo vroeg al een schoolreisje? Het lijkt wel of het schoolreisje steeds vroeger gepland wordt. Ze hebben in ieder geval kunnen genieten van prachtig weer. Het is zo sneu als een schoolreisje verregend!

 
At 29 april, 2007 08:12, Anonymous Anoniem said...

Wat fijn dat je toch het goede boekje hebt. Ik ben benieuwd naar de eerste maaksels ervan.

Fijn is dat hè, als je als pakezeltje mee mag. Bij ons op school worden trouwens de schoolreisjes soms maar zeer kort van te voren gepland. Als er goede weersvoorspellingen zijn bijvoorbeeld. We weten natuurlijk wel dat ze een keer op schoolreisje gaan maar nooit de exacte datum.

 

Een reactie posten

<< Home