Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

dinsdag, april 24

een gehaakte bikini

Erg leuk natuurlijk, maar ik heb er geen eentje voor mijzelf gemaakt maar eentje voor de baby born van dochterlief. En al zeg ik het zelf, best wel goed gelukt.

Ik had eerste het blauwe setje gemaakt, maar natuurlijk niet genoeg garen voor ook een broekje. Dus toen nog maar eentje in het groen gemaakt.
Heb helemaal de smaak van het haken te pakken en vond op haar blog leuke jongleerballen met een patroontje. Aangezien mijn jongens op de circus school zitten leek mij dat wel leuk. Zocht al vaker naar zo iets, maar ja kon toen nog niet haken.....
Ik heb er pas één af en ben nu bezig met de tweede, dus echt snel gaat het niet. Maar ze worden leuk.....
Gisteren op de markt leuke katoen gekocht voor een hempje voor dochterlief
Ik ben van plan om deze gaan maken. Althans ik ga het proberen. Bij Garnstudio hebben ze enorm veel leuke patroontjes. Ook bij de hobbydoos zijn veel leuke patroontje te vinden.
Via de mail kan je er gratis de patroontjes van garnstudio aanvragen, maar ook andere leuke haak patroontje.

6 Comments:

At 24 april, 2007 18:23, Blogger Judith said...

Mijn kikkertje komt ook van een patroon van de hobbydoos (prima service trouwens ook bij bestellingen).

Je ballen zien er goed uit. Wat voor garen heb je voor de rechter gebruikt? Leuk!

Doeg,
Judith

 
At 24 april, 2007 19:58, Anonymous Anoniem said...

Harstikke leuk die babyborn bikini's en ook de jongleerballen zijn leuk. Mooie kleur Catania heb je gekocht!

 
At 24 april, 2007 20:14, Anonymous Anoniem said...

Enorm schattig Odette, je bikini nu nog een voor jezelf???. Ook de jongleer ballen erg leuk.
Groetjes Annemarie

 
At 25 april, 2007 11:13, Anonymous Anoniem said...

Wat een pittige bikini's! Nog even en ik krijg ook het haakvirus. Wat een leuke patronen op de Drops site!

 
At 25 april, 2007 12:18, Blogger winter61beer said...

hoi odette,wat een leuke bikini heb je gemaakt zeg voor babyborn,ik ben benieuwd naar je nieuwe uitdaging,groetjes van diana

 
At 26 april, 2007 09:39, Anonymous Anoniem said...

Wat ziet baby born er schattig uit zeg

 

Een reactie posten

<< Home