Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

dinsdag, maart 27

geel en geler


Het is niet zo duidelijk te zien, maar mijn nagels en handen zijn helemaal geel. Veel geler dan de wol acryl is geworden.
In totaal zijn dit 12 bollen van 100 gram. Dat zijn heel wat pompoenkuikens.

Ik kan geen geel meer zien en toch ben ik aan het haken met gele katoen geweest. Een versiersel voor aan de paastak van dochterlief op school. Het is gehaakt van katoen om zo een plastic ei.

Al een tijdje heb ik al een paas seizoentafel staan. Staat wel weer gezellig, vooral de kinderen vinden het erg leuk. Ik heb een tijdje heel fanatiek seizoentafelpopjes gemaakt. Vind het nog steeds erg leukom te doen, maar ik heb ondertussen een hele bak vol met popjes en vind het voor voorlopig wel genoeg.

Omdat ik toch aan het verven was heb ik gelijk de streng wol voor mijn maatje van de magische bolwolruil geverfd.
Ook ben ik bezig met het zelfgemaakte kadootje, maar dat wilde eerst niet helemaal lukken. Mijn eerste maaksel werd helemaal niet leuk, dus dat heb ik weer uitgehaald. Nu ben ik iets anders aan het het maken en het wordt (denk ik) wel leuk.

5 Comments:

At 27 maart, 2007 16:42, Anonymous Anoniem said...

Je zou bijna denken dat je een doorgewinterde rookster bent met zulke gele nagels! Ik heb mijn streng voor de magische bol ruil net op de bus gedaan. Echt een geweldige actie!

 
At 28 maart, 2007 13:37, Anonymous Anoniem said...

waw,dat ziet er allemaal erg leuk en voorjaars achtig uit

 
At 28 maart, 2007 18:47, Blogger Tucana's Dream said...

hier ook volop bezig met de magische bol... zalig om te doen!
En dan zeggen dat mijn bol hier al klaar ligt om op te breien, maar dat ik nog even moet wachten wegens enkele dingen spurtbreien... zucht!

ik kan mij voorstellen dat je het gele beu bent... ik ben zowiso al geen geel-mens, laat staan dat ik een hoop gele wol/acryl zou moeten verven!

 
At 29 maart, 2007 10:28, Anonymous Anoniem said...

Je bent helemaal in de paasstemming en al dat geel sluit er prima bij aan!

 
At 01 april, 2007 08:51, Anonymous Anoniem said...

Wat een leuke paastafel heb je. En inderdaad Berthi, dat geel past goed bij de paassfeer.

 

Een reactie posten

<< Home