Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

zaterdag, maart 10

knitty

Ook al is de laatste handwerken zonder grenzen nog niet in de bus de laatste knitty is er wel. Ook goed voor flink wat lees en kijkplezier.

Algelopen woensdag van Marlies een flinke zak vulwol gekregen, daar kan je tenslotte nooit genoeg van hebben. En thuis bleek mijn vulwol op te zijn, dus het komt mooi van pas.

Ik kan de kitchener steek althans ik heb een beetje door hoe het moet. Nu moet ik wel snel sok 2 afmaken anders ben ik het misschien weer vergeten. Ik ben al ver voorbij de hiel, als ik even doorbrei krijg ik hem dit weekeinde wel af.

Ik heb al weer een nieuwe opdracht gekregen, zoon 2 wil ook een paar gehaakte sloffen. Ik krijg het druk. Maar eerst de beloofde sokken voor dochterlief maken.
Toch wel leuk dat ze zo enthousiast raken, voor gebreide kleding (truien, vesten) liepen de jongens nooit zo warm. Maar het voetgebeuren valt in de smaak.

1 Comments:

At 11 maart, 2007 01:12, Anonymous Anoniem said...

Als het voetgebeuren al zo in de smaak valt, dan volgt de rest vanzelf! Langzaam opbouwen!

 

Een reactie posten

<< Home