Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

dinsdag, maart 20

sokkerdesok

Ben helemaal in de sokken de laatste tijd. Vond het wel al eerder leuk, maar echt lekker ging het me niet af, moest nog te vaak uithalen en maakte foutjes.
Maar ik heb nu een beetje door hoe een sok in elkaar zit en daardoor wordt het nog leuker.
Bijna het hele gezin is voorzien van sokken (manlief aan kop met 3 paar sokken), het paar voor dochterlief schiet ook op.

Gisteren voor school 4 bollen witte acryl kuikengeel geverfd. Met een hele boel azijn pakte de verf redelijk. Beide jongens krijgen 200 gram mee naar school, moet genoeg zijn. En anders zijn er vast nog wel een paar kinderen in de klas die een bolletje geel mee kunnen nemen.

En mijn handwerken zonder grenzen viel gisteren in de bus. Lekker in het zonnetje (achter glas) zitten lezen. Met een lekker kopje koffie en een paar paaseitjes .....zo knus. Zo slecht als het weer in de ochtend was, zo mooi en zonnig werd het s'middags. Ik heb zo een zin de lente!!!!!!!

3 Comments:

At 20 maart, 2007 18:53, Blogger Tijm said...

Wat een leuke
'waslijn'!!

 
At 20 maart, 2007 20:24, Blogger Unknown said...

Ik ben toch wel erg geintrigeerd door dat verven van acryl....
En je sokken worden steeds leuker, en dan natuurlijk ook nog: ik wil ook zo graag in de zon zitten met m'n breiwerkje: ultieme luxe!

 
At 21 maart, 2007 07:25, Anonymous Anoniem said...

leuk al die sokken. Ik ben jaloers op je, lekker in het zonnetje zitten. Dat wil ik ook wel

 

Een reactie posten

<< Home