Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

donderdag, maart 8

weven

Vanmiddag met kinderen op school geweven met de geverfde acryl. De kinderen waren helemaal enthousiast over de mooie kleurtjes. De bedoeling was dat het een soort landschap schilderijtje zou worden, maar ze vonden de kleurtjes zo mooi dat het gestreepte kleedjes zullen worden. Ook leuk......
Van de week nog 4 bolletjes kuikengeel verven in opdracht van de juffen zodat ze er paaskuikentjes (van pompoentjes) mee kunnen maken en dan is het weer gedaan met het acryl verven.

En inderdaad ik denk niet dat de wol te wassen is waarschijnlijk spoel je dan zo de kleur eruit. Ach zo om mee te knutselen is het heel geslaagd. Ik brei toch niet graag met acryl dus zal het voor eigen breiprojecten niet herhalen. En de wol die ik overhoud gaat in de knutselzak.

Ga wel weer lekker sokkenwolletjes verven, geeft toch een bevredigender resultaat. Vanmiddag het boek Sensational knitted socks besteld bij het stookhok. Ze is nu op vakantie dus moet ik nog bijna 2 weken wachten. Maar des te meer tijd om de sokken die nu nog op de pennen staan af te maken.