Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

zaterdag, januari 13

Eng

Eerst durfde ik niet zo goed, maar nu ik het wat vaker heb gedaan blijkt het is helemaal niet eng maar gewoon leuk. Ik heb het over reageren op een ander zijn/haar blog. Nu ik zelf een blog heb merk ik hoe leuk het is als er iemand een berichtje achterlaat. Ik dacht eerst altijd dat het reageren voorbehouden was aan een select groepje, dat je de blogger (blogster) op zijn minst moest kennen. Maar niks is minder waar.

Mijn voornemen voor dit jaar was eerst alle lopende projecten afmaken en dan pas aan iets nieuws beginnen. Maar aangezien ik voor de sokken voor manlief wol te kort kwam en dus een bol bij moest kopen en ik latex heb gekocht voor onder een paar (al eerder gemaakte) sloffen die begonnen te slijten; besloot zoon 1 dat hij wel een paar nieuwe sloffen kon gebruiken. Dus heb ik de haaknaald gepakt en is er nu een beginnetje van een slof. Gelukkig heeft hij niet van die grote voeten zoals manlief dus de sloffen zijn snel klaar.

En kijk eens wat leuk:
Heb ik gekregen van Judith in ruil voor sterretjes. Ik had al eerder mensen over die mini-sokjes gehoord maar begreep nooit zo goed wat je er nu mee moest doen. Tot ik ze zag op de Snb dag in Rotterdam. Het zijn gewoon schattige sleutelhangers (of tas hanger in mijn geval).

3 Comments:

At 13 januari, 2007 16:28, Anonymous Anoniem said...

Leuk dat de iniminisok een plekje heeft gekregen.

Groetjes,
Judith

 
At 14 januari, 2007 09:03, Anonymous Anoniem said...

leuk he, zo'n minisokje

over het reageren op andermans web-log. Ik doe het nu al een tijdje (heb een aantal vaste logs van mensen die ooit op mijn log zijn geweest die ik bezoek) en hoewel je de mensen niet in het echt kent, ga je ze via hun blog wel kennen hoor. Gewoon reageren dus, dat is echt heel leuk.

 
At 20 januari, 2007 17:04, Blogger Rineke said...

ha nu moet ik ook reageren! Leuk jouw blog. Hierbij nodig ik je uit een bericht op die van mij achter te laten !

 

Een reactie posten

<< Home