Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

maandag, mei 14

nog meer gehaak

Ik ben die regen nu wel zat en zo wordt mij nieuwe tuinset nat.
Van het weekeinde 6 stoelen en een tafel (zo een aluminium set) gekocht voor in de tuin. De stoelen staan nog niet buiten want daar zit een randje met hout op en dat wil ik eerst in de was zetten. Hoeft niet, maar lijkt mij beter.

De poncho voor dochterlief schiet lekker op, het paris-drops garen haakt erg lekker. Ik gebruik eigenlijk zelden het bij een patroon opgegeven garen, maar dit keer heb ik me niet alleen aan het garen maar zelfs aan de kleuren gehouden.
Alleen al die draadjes afhechten zal nog een hele klus worden.

Ook nog een leuk boekje besteld, vrolijke beestjes om te haken, gelijk wat bolletjes van dat zelfstrepende garen erbij gekocht zodat ik gelijk aan de slag kan.

Mijn eerste project zal een knuffel worden voor het pasgeboren zoontje van de juf van mijn oudste zoon. Ik hoop dat het boekje vanmiddag met de post komt.

Ook die amigurumi figuurtjes vind ik heel erg leuk. Maar laat ik eerst maar eens het beginnners stadium doorlopen, ze zien er nl best wel ingewikkeld uit. Vooral deze kat vind ik helemaal geweldig. Hier de orginele japanse site.

3 Comments:

At 14 mei, 2007 16:34, Anonymous Anoniem said...

Er komen vast nog wel dagen dat je je buitenmeubels kunt gebruiken.

Je poncho wordt mooi, leuke kleuren, goede keus om de kleuren zo te laten.

Grappig die japanse, gehaakte beesten.

 
At 14 mei, 2007 22:48, Blogger MoniqueB. said...

Poncho is leuk, herinnert me er aan dat ik nog een halve heb liggen voor mijn meisje.
Die amugumieriomi dingen poesjes zijn idd erg leuk.
Net zo'n pokemon poes.

 
At 15 mei, 2007 12:40, Anonymous Anoniem said...

Jeetje, wat haak jij snel zeg! Mooie kleurtjes bij elkaar. Neem je het boekje met beestjes mee naar de stitch 'n bitch? Je tuinset is precies wat ik (in de toekomst) ook nog eens wil aanschaffen. Voorlopig doen we het nog even met het witte plastic van Jaap's zus.

 

Een reactie posten

<< Home