Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

maandag, oktober 23

leuk

Ik heb de naam van mijn verwensubject binnen van de magische bolwolruil maar eens goed nadenken wat ik zal sturen/maken. Ik ben wel heel erg benieuwd wat ik zal krijgen.

De shrug voor dochterlief begint ook vorm te krijgen. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe de mouwen bedoeld zijn, maar dat wijst zich al breiende vast vanzelf.
Ben nog aan het eerste 50 gram bolletje bezig, ik heb in totaal 300 gram dus ik denk dat ik wel genoeg heb.

Het is wol van de wibra, iets met acryl. Brei hier nooit zo graag mee, maar deze wol is heerlijk zacht. Dochterlief heeft hem zelf uitgekozen. Helemaal geen piepwol zoals de meeste acryl en het mooiste is dat het per 50 gram maar 1 euro kost. Misschien kan ik van de wol die ik over heb een leuke muts voor haar maken, eens kijken of ik het patroon kan verkleinen. Maar eerst de shrug afmaken.