Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

vrijdag, oktober 20

weer mobiel

Ben vandaag weer een beetje mobieler, de rug en nek zijn niet meer zo stijf. Kan ook weer redelijk normaal over mijn schouder naar links kijken zonder dat iedereen vraagt "wat heb jij nou?". Gelijk maar weer een breiwerkje opgepakt, het boek gaat dan maar lekker mee naar bed. Ten eerste ben ik mijn mobius aan het afkanten. Ik wilde met een picootje afkanten (breiend - niet hakend) en wist toch niet meer hoe dat moest. Met hulp van een mede doornroosje weet ik het weer. Het staat hier heel duidelijk. Mobius dus bijna af, hij is vast lekker warm, van merino met mohair. Laat de koude winter maar komen.
Ook ben ik voor dochterlief aan een shrug begonnen, de kinder versie.

Nu moet ik me ervan weerhouden om niet de hele dag te gaan zitten breien, dan zit in een mum mijn nek weer vast. Maar tot nu toe gaat het goed en beide wippen schieten lekker op. Het spinnen laat ik maar eventjes voor wat het is.

2 Comments:

At 20 oktober, 2006 15:58, Blogger José said...

O, gelukkig dat je weer wat kunt. Vervelend is dat, als je niks kunt oppakken waar je mee bezig wilt!
Leuke link, van die picootjes, maar hij opent niet soepel, ik moest er veel moeite voor doen. Je bloggerdinges staat in de weg, in de code ;-)

 
At 20 oktober, 2006 20:08, Blogger odette said...

ja ik zag het zelf ook al. Geen idee hoe dat komt, in het preview zag het er wel goed uit. Hier moet manlief bij aan te pas komen.

 

Een reactie posten

<< Home