Dagelijkse draadjes

Blogje over mijn dagelijkse bezigheden al dan niet wollig.

dinsdag, mei 22

restjes


De poncho voor dochterlief is klaar en ik vind hem leuk geworden. Ben er zelf zo mee in mijn sas dat ik er misschien nog wel eentje ga maken. Ik zie nu alleen op de foto dat de bloem een beetje is gaan hangen. Vanmiddag maar een beetje water geven vastnaaien.
Heb de hoeveelheden van het patroon van garnstudio aangehouden maar heb toch best wel wat katoen over. Van de meeste bolletjes een restje van van 2 kleurtjes een heel bolletje. Maar dat geeft helemaal niks want dochterlief wilde ook graag een hoedje.
Had er al bijna eentje af maar aangezien het een volwassen maat was en mijn dochter nog maar bijna 9 jaar is werd die haar een beetje te groot. Nu ga ik een andere maken en gebruik dan een kleinere naald als dat ze opgeven. Moet lukken.

Ik hoop zo dat het de HzG lukt om een doorstart te maken. Voor het weekeinde hoorde ik dat de uitgeverij failliet is gegaan. Geloofde het eigenlijk wel gelijk aangezien er bij het vorige nummer ook al van die rare dingen aan de hand waren met het verzenden. Misschien heeft dat er wel helemaal niks mee te maken maar het is toch frappant. En de website werd niet de laatste maanden ook niet meer bijgewerkt.
Jammer hoor, vind het zo een mooi blad, had er net verleden jaar een 2-jaar abonnement genomen. Heb er nog maar 6 van gekregen.
Moest wel lachen ergens anders las ik 'nu zijn we gedoemd tot de Sandra'. En dat is natuurlijk ook zo er zijn zo weinig leuke/mooie bladen in Nederland. Maar nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik weleens de Sandra heb gekocht, soms staan er best wel leuke dingen in.

Van de week ook mooie licht blauwe kussens gekocht voor op mijn nieuwe stoelen in de tuin. Wat mij betreft mag de zomer beginnen.

2 Comments:

At 22 mei, 2007 18:18, Anonymous Anoniem said...

Prachtig geworden de poncho, en de bloem vind ik ook erg mooi.

Ja, jammer hè van Handwerken zonder Grenzen, ik hoop ook heel erg dat ze een andere oplossing kunnen vinden.

En inderdaad, ook in de 'Sandra' staan af en toe mooie dingen om te maken.

 
At 24 mei, 2007 12:32, Anonymous Anoniem said...

wat is de poncho leuk geworden. en wat jammer van die uitgeverij die failliet is hopelijk kan de hwzg ergens anders ondergebracht worden. groetjes marion.

 

Een reactie posten

<< Home